Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 20:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7316.624:373 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
Psychology (3512) |
Kinds of school providing general education (2132) |
![]() BERCARU, Nicoleta. Importanța cunoașterii și recunoașterii fenomenului de bullying în școală pentru securitatea psihologică a copiilor: o analiză a percepției asupra acestui fenomen. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 20-26. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7316.624:373 | ||||||
Pag. 20-26 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Bullying-ul este o problemă sistemică în toate școlile din România. Un studiu al Fundației Salvați copiii arată că, în doar 10 minute de pauză, 1 din 4 copii este victimă de bullying, iar România se situează pe locul 3 în clasamentul celor 42 de țări investigate. Ministerul Educației Naționale a înregistrat 18.783 de cazuri de violență în anul școlar 2014-2015. Studiul propune identificarea nivelului de conștientizare a bullying-ului între elevi, a gradului de agresivitate și nevoia de intervenție integrată școală-familie-copil. |
||||||
Cuvinte-cheie bullying, bullying în școală, victimă, agresiune, conştientizare, bullying, bullying in school, victim, aggression, awareness |
||||||
|