Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.214(498) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
![]() VĂRZARU, Margareta. Lectura personalizată a programei școlare-premisă a contextualizării predării integrate a conținuturilor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 198-202. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.091.214(498) | ||||||
Pag. 198-202 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Programele școlare din învățământul primar din România recomandă îmbinarea abordării disciplinare cu abordarea integrată a învățării, formarea competențelor cheie fiind un rezultat curricular al necesității de a construi legături interdisciplinare variate. Formarea și dezvoltarea competențelor asigură transferul și mobilizarea cunoștințelor, abilităților și atitudinilor pe tot parcursul vieții. Lectura personalizată a programei școlare permite realizarea unui demers didactic bine structurat, documentat, care să asigure formarea competențelor prevăzute de programa școlară pentru învățământului primar. |
||||||
Cuvinte-cheie programă școlară, abordare integrată, competențe cheie, contextualizare, curriculum, integrated approach, key competences, contextualization |
||||||
|