Resurse educaționale digitale. Facilitarea predării și evaluării limbilor străine în perioada pandemiei
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
110 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 19:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811(1-87)`243:37.091.3 (1)
Languages (3229)
Organization of instruction (533)
SM ISO690:2012
SMOCHINĂ (BULAI), Mădălina Roxana. Resurse educaționale digitale. Facilitarea predării și evaluării limbilor străine în perioada pandemiei. In: De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice: in memoriam Grigore Cincilei cu ocazia aniversării a 95-a de la naștere, 1 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 207-210. ISBN 978-9975-62-503-6. DOI: https://doi.org/10.5281/ZENODO.7623913
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice 2023
Conferința "De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice","
Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2022

Resurse educaționale digitale. Facilitarea predării și evaluării limbilor străine în perioada pandemiei

DOI:https://doi.org/10.5281/ZENODO.7623913
CZU: 811(1-87)`243:37.091.3

Pag. 207-210

Smochină (Bulai) Mădălina Roxana
 
Universitatea „Ştefan cel Mare”, Suceava
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2023


Rezumat

During the pandemic period, the teachers had to improve their lessons using modern technology in order to determine students to learn. This article includes some online tools and open educational sources for language teaching and learning. These teaching resources can be effectively used in language lessons to increase students’ motivation, arouse their interest in assimilating the content, and improve knowledge quality. Pandemia “teaches” us how to have interactive lessons and involved students. The integration of digital technologies in language learning determines teachers and researchers to rethink the language classroom and include digital technology in the existing language education curricula.

Cuvinte-cheie
Digital technology, teaching, assessment, interactive educational resources,

tehnologie digitală, predare, evaluare, resurce educaționale interactive