Evaluarea competenţelor de comunicare la treapta gimnazială
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
89 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.026 (2)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
POPOVICI, Elena. Evaluarea competenţelor de comunicare la treapta gimnazială. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 193-196. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Evaluarea competenţelor de comunicare la treapta gimnazială

CZU: 373.026

Pag. 193-196

Popovici Elena
 
Liceul Teoretic „M. Sadoveanu“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

Communication has an essential role for every person who is part of society. Interactive teaching and learning techniques tend to play an important part in improving students’ oral communication skills at gymnasium level. We present a number of activities, including assessment options, which we have developed in order to help the students understand and exercise how well-planned and enunciated speeches and dialogues ought to be delivered.

Cuvinte-cheie
communication, assessment, interactive techniques, speech, dialogue,

comunicare, evaluare, tehnici interactive, alocuţiune, dialog