Articolul precedent |
Articolul urmator |
89 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.026 (2) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Elena. Evaluarea competenţelor de comunicare la treapta gimnazială. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 193-196. ISBN 978-9975-46-323-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017 | ||||||
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu" Chişinău, Moldova, 27 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.026 | ||||||
Pag. 193-196 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Communication has an essential role for every person who is part of society. Interactive teaching and learning techniques tend to play an important part in improving students’ oral communication skills at gymnasium level. We present a number of activities, including assessment options, which we have developed in order to help the students understand and exercise how well-planned and enunciated speeches and dialogues ought to be delivered. |
||||||
Cuvinte-cheie communication, assessment, interactive techniques, speech, dialogue, comunicare, evaluare, tehnici interactive, alocuţiune, dialog |
||||||
|