Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
835 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 13:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034+37.018.1 (1) |
Education (14324) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara. Funcția educativă a familiei în procesul formării atitudinilor morale la copii. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 126-134. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.126-134 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.126-134 | ||||||
CZU: 37.034+37.018.1 | ||||||
Pag. 126-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol reprezintă un studiu teoretic cu implicații practice care elucidează formarea atitudinilor morale la copii în cadrul familiei. În articol sunt reflectate caracteristicile principale ale familiei; sunt enumerate funcțiile familiei; stilurile parentale; obiectivele educației morale în familie; sistemului de competențe parentale necesare realizării eficiente a educației morale în cadrul familiei și schematic este reflectată Funcția educativă a familiei în procesul formării atitudinilor morale. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, atitudini morale, funcţie, stil, obiective, competenţe parentale, family, moral attitudes, function, style, objectives, parental competences |
||||||
|