Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
855 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 13:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034+37.018.1 (1) |
Education (14518) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3998) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara. Funcția educativă a familiei în procesul formării atitudinilor morale la copii. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 126-134. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.126-134 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.126-134 | ||||||
CZU: 37.034+37.018.1 | ||||||
Pag. 126-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol reprezintă un studiu teoretic cu implicații practice care elucidează formarea atitudinilor morale la copii în cadrul familiei. În articol sunt reflectate caracteristicile principale ale familiei; sunt enumerate funcțiile familiei; stilurile parentale; obiectivele educației morale în familie; sistemului de competențe parentale necesare realizării eficiente a educației morale în cadrul familiei și schematic este reflectată Funcția educativă a familiei în procesul formării atitudinilor morale. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, atitudini morale, funcţie, stil, obiective, competenţe parentale, family, moral attitudes, function, style, objectives, parental competences |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Munteanu, T.</dc:creator> <dc:date>2020-04-07</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Acest articol reprezintă un studiu teoretic cu implicații practice care elucidează formarea atitudinilor morale la copii în cadrul familiei. În articol sunt reflectate caracteristicile principale ale familiei; sunt enumerate funcțiile familiei; stilurile parentale; obiectivele educației morale în familie; sistemului de competențe parentale necesare realizării eficiente a educației morale în cadrul familiei și schematic este reflectată Funcția educativă a familiei în procesul formării atitudinilor morale.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article represents a theoretical study with practical implications, that elucidate the formation of moral attitudes in children within the family. The article reflects the main characteristics of the family; family functions are listed; parenting styles; the objectives of moral education in the family; the system of parental competences necessary for the efficient achievement of moral education within the family and schematically is reflected the educational function of the family in the process of forming moral attitudes.</p></dc:description> <dc:identifier>10.36120/2587-3636.v19i1.126-134</dc:identifier> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 19 (1) 126-134</dc:source> <dc:subject>familie</dc:subject> <dc:subject>atitudini morale</dc:subject> <dc:subject>funcţie</dc:subject> <dc:subject>stil</dc:subject> <dc:subject>obiective</dc:subject> <dc:subject>competenţe parentale</dc:subject> <dc:subject>family</dc:subject> <dc:subject>moral attitudes</dc:subject> <dc:subject>function</dc:subject> <dc:subject>style</dc:subject> <dc:subject>objectives</dc:subject> <dc:subject>parental competences</dc:subject> <dc:title>Funcția educativă a familiei în procesul formării atitudinilor morale la copii</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>