Articolul precedent |
Articolul urmator |
1215 146 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-25 11:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.018.1+316.356.2 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (1018) |
SM ISO690:2012 ANDRASCIUC, Vasilica, CHIRICĂ, Galina. Socializarea la vârsta preşcolară şi valențele familiei în acest process . In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 14-20. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.018.1+316.356.2 | ||||||
Pag. 14-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Copilul este integrat social prin intermediul familiei. Aceasta îi oferă copilului un nume și îl încadrează în cadrul unei familii care cuprinde numeroase generații. Poziția socială a părinților determină poziția copilului în primele sale decade ale vieții. Ocupația profesională a părinților poziționează copilul într-o clasă socială, iar domiciliul acestora determină contextul social si cultural în care se va dezvolta copilul. Prin intermediul socializării, copilul acumulează lecții de viață, obiceiuri, mod de gândire, cadru spațio-temporal, credință și idealuri corespunzătoare mediului social în care acesta crește. |
||||||
Cuvinte-cheie socializare, preşcolar, vârsta preșcolară, dezvoltare, familie, agenŝi de socializare, socialization, preschool, pre-school age, development, family, socialization agents |
||||||
|