Описание единиц сложного предложения в плане совершенствования вербальной компетенции носителеи языка
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
545 0
SM ISO690:2012
СИРОТА, Елена. Описание единиц сложного предложения в плане совершенствования вербальной компетенции носителеи языка. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 181-184. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Описание единиц сложного предложения в плане совершенствования вербальной компетенции носителеи языка


Pag. 181-184

Сирота Елена
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Optimizarea procesului de instruire a studenţilor şi formarea competenţelor comunicative presupune sistematizarea noţiunilor teoretice şi secundarea teoriilor existente prin fapte concrete elocvente. Devenind o strategie pedagogică cardinală a sistemului educaţional contemporan, orientarea spre multiculturalitate impune luarea în calcul a varietăţii, parităţii şi dialogului. În practica pedagogică, principiile vizate obţin statut prioritar în condiţiile interacţiunii sferelor conceptuale ale subiecţilor procesului educaţional în condiţiile multiculturalismului. 

In order to optimize the teacher training process, to form communicative competences, it is necessary to systematize theoretical concepts and to combine the existing theory with speech communicative practice and obvious specific examples. Orientation towards multiculturalism that is becoming a leading pedagogical strategy of contemporary education is oriented towards variety, parity and dialogue. These principles gain priority in the pedagogical practice in conditions when the concepts and the subjects of the educational process are in the process of interaction in the polylingual educational space.  

Cuvinte-cheie
competenţă, frază, nivelul sintactic al limbii, competenţă de comunicare, unități sintactice,

competence, compound sentence, syntactic level, communicative competence, syntactic units