Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
750 71 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 14:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041 (30) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 BOTEZATU, Valeria. Importanţa feedback-ului în formarea abilităţilor de autoevaluare la elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 11-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041 | ||||||
Pag. 11-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Numeroase cercetări şi studii recunosc importanţa feedback-ului în procesul de evaluare, îndeosebi în formarea abilităţilor de autoevaluare la elevi. Funcţionalitatea feedback-ului este determinată de calitatea sa motivaţională, stimulativă şi corectivă. În acest mod, el ameliorează procesul de autoevaluare. Fiind ghidat de către profesor, elevul judecă asupra propriei activităţi pentru a-şi îmbunătăţi performanţa, identifică discrepanţele dintre performanţa actuală şi cea dorită. Autoevaluarea este dirijată de către profesor prin oferirea unui feedback eficient. Profesorul susţine elevii pe tot parcursul procesului de autoevaluare, de la stabilirea criteriilor de evaluare şi a strategiilor de învăţare până la furnizarea feedback-ului. |
||||||
Cuvinte-cheie feedback, autoevaluare, abilităţi de autoevaluare, criterii de evaluare, feedback, self-assessment, self-assessment skills, evaluation criteria |
||||||
|