Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
608 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 00:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.263 (18) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 ŞIȘIANU, Ala. Sporirea calităţii testului docimologic prin analiza rezultatelor testării. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 15-19. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.263 | ||||||
Pag. 15-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține o scurtă descriere a dezvoltării itemilor testului docimologic şi o analiză a răspunsurilor la itemi, pentru îmbunătăţirea acestora. Sperăm că lucrarea va contribui la o mai bună înţelegere a procesului de concepere a itemilor şi a beneficiilor acestora, a importanţei validării răspunsurilor la itemi. Dezvoltarea itemului şi validarea răspunsului la item sunt procese noi, dinamice, care au nevoie de o teorie unificată pentru scrierea/formularea itemilor şi validarea cercetării. Fără îndoială, elaborarea itemilor continuă să fie un act extrem de creativ. Din moment ce utilizatorii de test conştientizează modul în care rezultatele testului ar trebui sau nu folosite, putem creşte calitatea testelor prin dezvoltarea raţională şi eficientă a itemului şi a procedurilor de validare a răspunsului la item, descrise în articol. |
||||||
Cuvinte-cheie test, item, indiciu, dificultate, discriminare, ghicire, omitere, test, item, difficulty, discrimination, guessing, omitted responses |
||||||
|