Impactul experimentului demonstrativ-distractiv asupra dezvoltării competenței de cercetare a elevilor la chimie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
885 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 15:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8:54 (4)
Educație (14334)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
URECHE, Dumitru, COROPCEANU, Eduard. Impactul experimentului demonstrativ-distractiv asupra dezvoltării competenței de cercetare a elevilor la chimie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 190-197. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Impactul experimentului demonstrativ-distractiv asupra dezvoltării competenței de cercetare a elevilor la chimie

The impact of the demonstrative-entertaining experiment on the development of the research competence of the students on chemistry

CZU: 372.8:54

Pag. 190-197

Ureche Dumitru1, Coropceanu Eduard2
 
1 Liceul Teoretic "Ion Suruceanu", Suruceni,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2019


Rezumat

Activitățile experimentale la chimie reprezintă o strategie sigură de motivare a elevilor pentru o implicare activă în procesul de dobândire a competențelor specifice disciplinei. În cadrul experimentului demonstrativ-distractiv la elevi se consolidează viziunea privind orientarea profesională, iar studenții specialităților din domeniul Chimie obțin competențe valoroase, care sunt utile pentru dezvoltarea traseului profesional, organizarea activității științifice și pedagogice.

The experimental activities of chemistry represent an unquestionable strategy for motivating the students towards an active involvement within the process of developing specific competences of the domain. In the frame of the demonstrative-entertaining experiment, the high-school pupils strengthen the perspective regarding the professional orientation, while the undergraduate students in Chemistry obtain valuable competences which are useful for the development on the professional trajectory and for organizing the scientific and pedagogical activities.

Cuvinte-cheie
experiment demonstrativ-distractiv, competență de cercetare, motivare pentru instruire,

demonstrative-fun experiment, research competence, motivation for training