Articolul precedent |
Articolul urmator |
546 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-22 18:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.013.77-057.875(478) (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
SM ISO690:2012 POPESCUL, Angela, MALAI, Leonid, LUPUSOR, Irina. Specificul formelor de instruire în didactica universitară din perspectiva sporirii creativităţii studenţilor ingineri. In: Inginerie agrară şi transport auto, 12-13 noiembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2015, Vol.45, pp. 318-321. ISBN 978-9975-64-276-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inginerie agrară şi transport auto Vol.45, 2015 |
||||||
Simpozionul "Realizări şi perspective în inginerie agrară şi transport auto" Chișinău, Moldova, 12-13 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.013.77-057.875(478) | ||||||
Pag. 318-321 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper proposes specific forms of training in enhancing creativity scholars from the perspective of engineering students. Enhancing the creativity of students is a creative approach to training forms, treated multiaspectual of teaching, as her branch of pedagogy, studying the theory and practice of the educational process or the general theory of training, with evolving multi-showy relevant multiple and the reality of postmodern university. |
||||||
Cuvinte-cheie creativity, education, engineering students, pedagogy teaching, training |
||||||
|