Specificul formelor de instruire în didactica universitară din perspectiva sporirii creativităţii studenţilor ingineri
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
542 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-22 18:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.013.77-057.875(478) (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
SM ISO690:2012
POPESCUL, Angela, MALAI, Leonid, LUPUSOR, Irina. Specificul formelor de instruire în didactica universitară din perspectiva sporirii creativităţii studenţilor ingineri. In: Inginerie agrară şi transport auto, 12-13 noiembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2015, Vol.45, pp. 318-321. ISBN 978-9975-64-276-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inginerie agrară şi transport auto
Vol.45, 2015
Simpozionul "Realizări şi perspective în inginerie agrară şi transport auto"
Chișinău, Moldova, 12-13 noiembrie 2015

Specificul formelor de instruire în didactica universitară din perspectiva sporirii creativităţii studenţilor ingineri

CZU: 378.013.77-057.875(478)

Pag. 318-321

Popescul Angela, Malai Leonid, Lupusor Irina
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 martie 2019


Rezumat

The paper proposes specific forms of training in enhancing creativity scholars from the perspective of engineering students. Enhancing the creativity of students is a creative approach to training forms, treated multiaspectual of teaching, as her branch of pedagogy, studying the theory and practice of the educational process or the general theory of training, with evolving multi-showy relevant multiple and the reality of postmodern university.

Cuvinte-cheie
creativity, education, engineering students, pedagogy teaching, training