Evaluarea formativă a competenței digitale la studenții filologi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
778 14
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-22 14:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.146:004 (4)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189)
SM ISO690:2012
VEVERIȚĂ, Tatiana. Evaluarea formativă a competenței digitale la studenții filologi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 46-56. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Evaluarea formativă a competenței digitale la studenții filologi

Formative evaluation of digital competence with students philologists

CZU: 378.146:004

Pag. 46-56

Veveriță Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2018


Rezumat

În articol sunt prezentate unele elemente, repere și modalități de implementare a procedurii de evaluare formativă a competenței digitale la studenții filologi. Sunt valorificate metoda proiectului și metoda portofoliului digital (pe exemplul soluțiilor web 2.0.) în evaluarea abilităților de utilizare a tehnologiilor informaționale.

This article highlightes some benchmarks and ways to implement the formative assessment of digital competence with students philologists. In this paper the benefits of digital portofolio and project method (on the example of web 2.0.) in formative evaluation of skills of using Information Technologies were investigated.

Cuvinte-cheie
evaluare formativă, metode tradiţionale, itemi, metoda Proiectului, competențe.,

metode alternative,

metoda portofoliului