Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
778 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-22 14:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.146:004 (4) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
SM ISO690:2012 VEVERIȚĂ, Tatiana. Evaluarea formativă a competenței digitale la studenții filologi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 46-56. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.146:004 | ||||||
Pag. 46-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate unele elemente, repere și modalități de implementare a procedurii de evaluare formativă a competenței digitale la studenții filologi. Sunt valorificate metoda proiectului și metoda portofoliului digital (pe exemplul soluțiilor web 2.0.) în evaluarea abilităților de utilizare a tehnologiilor informaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare formativă, metode tradiţionale, itemi, metoda Proiectului, competențe., metode alternative, metoda portofoliului |
||||||
|