Articolul precedent |
Articolul urmator |
823 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 11:15 |
SM ISO690:2012 PASCARU, Daniela. Învăţarea autoreglată – un proces multidimensional. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 239-245. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 3-a, 2013 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 239-245 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţarea autoreglată este procesul de monitorizare continuă a progreselor din cadrul procesului de învăţământ având drept scop verificarea rezultatelor, precum şi depăşirea eşecului. Învăţarea autoreglată este o activitate bazată pe autoresponsabilizare oferind studenţilor şansa de a fi mai activi şi de a lua decizii singuri. Studenţii îşi stabilesc în mod individual obiectivele de învăţare, aleg conţinutul, strategiile, metodele şi tehnicile necesare de studiere a limbii străine, apreciază obiectiv rezultatele obţinute. |
||||||
Cuvinte-cheie învățarea autoreglată, autoinstruirea, conotații sociale |
||||||
|