Articolul precedent |
Articolul urmator |
868 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 19:47 |
SM ISO690:2012 PASCARU, Daniela. Învăţarea autoreglată – un proces multidimensional. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 239-245. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 3-a, 2013 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 239-245 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţarea autoreglată este procesul de monitorizare continuă a progreselor din cadrul procesului de învăţământ având drept scop verificarea rezultatelor, precum şi depăşirea eşecului. Învăţarea autoreglată este o activitate bazată pe autoresponsabilizare oferind studenţilor şansa de a fi mai activi şi de a lua decizii singuri. Studenţii îşi stabilesc în mod individual obiectivele de învăţare, aleg conţinutul, strategiile, metodele şi tehnicile necesare de studiere a limbii străine, apreciază obiectiv rezultatele obţinute. |
||||||
Cuvinte-cheie învățarea autoreglată, autoinstruirea, conotații sociale |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Pascaru, D.</dc:creator> <dc:date>2013</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Învăţarea autoreglată este procesul de monitorizare continuă a progreselor din cadrul procesului de învăţământ având drept scop verificarea rezultatelor, precum şi depăşirea eşecului. Învăţarea autoreglată este o activitate bazată pe autoresponsabilizare oferind studenţilor şansa de a fi mai activi şi de a lua decizii singuri. Studenţii îşi stabilesc în mod individual obiectivele de învăţare, aleg conţinutul, strategiile, metodele şi tehnicile necesare de studiere a limbii străine, apreciază obiectiv rezultatele obţinute.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Self-regulated learning is the continuous monitoring of the progress of the educational process aiming at verifying results and overcoming failure. Self-regulated learning is an activity based on self-responsibility giving students the chance to be more active and to take decisions alone. Students set individual learning goals, choosing content, strategies, methods and techniques required in foreign language study and considering the results objectively.</p></dc:description> <dc:source>Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine (Ediția 3-a) 239-245</dc:source> <dc:subject>învățarea autoreglată</dc:subject> <dc:subject>autoinstruirea</dc:subject> <dc:subject>conotații sociale</dc:subject> <dc:title>Învăţarea autoreglată – un proces multidimensional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>