Învăţarea autoreglată – un proces multidimensional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
783 38
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-09 10:28
SM ISO690:2012
PASCARU, Daniela. Învăţarea autoreglată – un proces multidimensional. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 239-245.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 3-a, 2013
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013

Învăţarea autoreglată – un proces multidimensional


Pag. 239-245

Pascaru Daniela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018


Rezumat

Învăţarea autoreglată este procesul de monitorizare continuă a progreselor din cadrul procesului de învăţământ având drept scop verificarea rezultatelor, precum şi depăşirea eşecului. Învăţarea autoreglată este o activitate bazată pe autoresponsabilizare oferind studenţilor şansa de a fi mai activi şi de a lua decizii singuri. Studenţii îşi stabilesc în mod individual obiectivele de învăţare, aleg conţinutul, strategiile, metodele şi tehnicile necesare de studiere a limbii străine, apreciază obiectiv rezultatele obţinute.

Self-regulated learning is the continuous monitoring of the progress of the educational process aiming at verifying results and overcoming failure. Self-regulated learning is an activity based on self-responsibility giving students the chance to be more active and to take decisions alone. Students set individual learning goals, choosing content, strategies, methods and techniques required in foreign language study and considering the results objectively.

Cuvinte-cheie
învățarea autoreglată,

autoinstruirea, conotații sociale