Metoda proiectului și perfecționarea competențelor didactice ale profesorilor de matematică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
948 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 20:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51 (61)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Matematică (1657)
SM ISO690:2012
GAŞIŢOI, Natalia, ZASTÎNCEANU, Liubov. Metoda proiectului și perfecționarea competențelor didactice ale profesorilor de matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 96-105. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Metoda proiectului și perfecționarea competențelor didactice ale profesorilor de matematică

The project method and the improvement of didactic competences of mathematics teachers

CZU: 37.02:51

Pag. 96-105

Gaşiţoi Natalia, Zastînceanu Liubov
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2018


Rezumat

Metodele și strategiile didactice, aplicate în învățământul superior cu privire la programele de pregătire a viitorilor profesori de matematică, trebuie să asigure formarea competențelor profesionale. Metoda proiectului stimulează implicarea activă a instruiților în procesul de învățare. În lucrare descriem unele tipuri de proiecte (structurate, ghidate și deschise) care pot fi propuse în învățământul superior.

Methods and teaching strategies applied in higher education in the training programs of future mathematics teachers should ensure the development of professional competences. The project method stimulates the active involvement of trainers in the learning process. In this paper we describe some types of projects (structured, guided and open) that can be proposed in higher education.

Cuvinte-cheie
competenţă, standarde de competență, metoda Proiectului,

profesor de matematică.