Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
948 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:51 (61) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 GAŞIŢOI, Natalia, ZASTÎNCEANU, Liubov. Metoda proiectului și perfecționarea competențelor didactice ale profesorilor de matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 96-105. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:51 | ||||||
Pag. 96-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metodele și strategiile didactice, aplicate în învățământul superior cu privire la programele de pregătire a viitorilor profesori de matematică, trebuie să asigure formarea competențelor profesionale. Metoda proiectului stimulează implicarea activă a instruiților în procesul de învățare. În lucrare descriem unele tipuri de proiecte (structurate, ghidate și deschise) care pot fi propuse în învățământul superior. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, standarde de competență, metoda Proiectului, profesor de matematică. |
||||||
|