Antrenarea părinţilor în procesul de dezvoltare a comunicării la copiii cu deficienţe
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
782 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 16:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.262:376 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
BELIBOVA, Silvia. Antrenarea părinţilor în procesul de dezvoltare a comunicării la copiii cu deficienţe. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 2(90), pp. 44-46. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(90) / 2015 / ISSN 1810-6455

Antrenarea părinţilor în procesul de dezvoltare a comunicării la copiii cu deficienţe
CZU: 37.018.262:376

Pag. 44-46

Belibova Silvia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Acest articol prezintă unele aspecte ale parteneriatului educațional, care constituie garantul succesului în integrarea copiilor cu dizabilități. Cerințele moderne și noile finalități ale educaţiei necesită o colaborare strînsă între școală și familie. Nu poate fi considerată normală societatea care neglijează problemele familiilor ce îngrijesc copii cu dizabilități.

This article discusses some aspects of educational partnership, which is the guarantor of success in integrating children with disabilities. Modern requirements and new objectives of education require a close collaboration between school and family. It cannot be considered normal society that neglects the problems of families caring for children with disabilities.

Cuvinte-cheie
partnership, family, communication, teacher, educational process, multidisciplinary team, continuity, support, Contact, interaction,

rehabilitation