Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
769 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 08:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.262:376 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3901) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599) |
SM ISO690:2012 BELIBOVA, Silvia. Antrenarea părinţilor în procesul de dezvoltare a comunicării la copiii cu deficienţe. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 2(90), pp. 44-46. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(90) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.262:376 | ||||||
Pag. 44-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă unele aspecte ale parteneriatului educațional, care constituie garantul succesului în integrarea copiilor cu dizabilități. Cerințele moderne și noile finalități ale educaţiei necesită o colaborare strînsă între școală și familie. Nu poate fi considerată normală societatea care neglijează problemele familiilor ce îngrijesc copii cu dizabilități. |
||||||
Cuvinte-cheie partnership, family, communication, teacher, educational process, multidisciplinary team, continuity, support, Contact, interaction, rehabilitation |
||||||
|