Modernizarea curriculumul liceal la Informatică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
870 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-29 10:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:004(478) (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3998)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4209)
SM ISO690:2012
GREMALSCHI, Anatol, PRISĂCARU, Angela. Modernizarea curriculumul liceal la Informatică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 21-29. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Modernizarea curriculumul liceal la Informatică
CZU: 37.016.046:004(478)

Pag. 21-29

Gremalschi Anatol1, Prisăcaru Angela2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2017


Rezumat

Sunt analizate experienţele de proiectare şi de implementare a Curriculumului actualizat la Informatică pentruclasele liceale. Sunt prezentate rezultatele evaluării impactului pe care l-a avut implementarea Curriculumului actualizat asupra proceselor de predare-învăţare-evaluare la Informatică înclasele a 10-a din liceele-pilot. În baza lecţiilor învăţate în procesul de pilotare a Curriculumului actualizat sunt formulate recomandări privind creşterea atractivităţii, sporirea relevanţei şi extinderea accesibilităţii disciplinei şcolare Informatica.

The article makes the analysis of the experience of designing and implementing the updated Informatics Curriculum for lycee grades. It shows the results of the impact assessment of the updated curriculum implementation on the teaching-learning-evaluation processes in the 10th grades of pilot-lycees. Based on the lessons learnt in the process of piloting the updated curriculum, recommendations have been formulated for raising the attractiveness, enhancing the relevance and enlarging the accessibility of Informatics as a school subject.