Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
834 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 11:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
331.101.226:005+796 (2) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (393) |
Management (1920) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1745) |
SM ISO690:2012 FRUNZĂ, Gabriela. Paradigma valorilor profesionale în accepţia managerilor din domeniul culturii fizice. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2016, nr. 25(1), pp. 123-126. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 25(1) / 2016 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 331.101.226:005+796 | ||||||
Pag. 123-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Valorile sunt criterii evaluative si standarde de judecată pentru a putea preţui lucrurile, ideile, sentimentele in raport cu calitatea acestora de a fi sau nu dezirabile, de a reprezenta ceea ce este frumos, just, adevărat, demn etc. Termenii care desemnează valori se preiau de la generaţie la generaţie, continuă sa exprime aceleași tipuri de valori și se modifi că ori de cate ori apar noi criterii sau reguli de evaluare. Valorile profesionale explică o mare parte dintre succesele și capacităţile de a progresa și de a se dezvolta ale managerilor. Valorile profesionale fac parte din piramida brandului personal al unui manager, alături de studii, experienţă profesională, abilităţi, competenţe și obiective de carieră. |
||||||
Cuvinte-cheie valori profesionale, competenţă profesională, valoare managerială, dimensiune valorică, ierarhia valorilor profesionale, manager |
||||||
|