Pedagogical and psychological approaches of violence in school
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
784 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-11 11:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.614.5:37.018.2 (1)
Psihologie socială (983)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
SHIHADI, Nizar. Pedagogical and psychological approaches of violence in school. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 112-118. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Pedagogical and psychological approaches of violence in school
CZU: 316.614.5:37.018.2

Pag. 112-118

Shihadi Nizar
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 4 august 2015


Rezumat

There are main theoretical approaches that try to explain perverted behavior and through it the phenomenon of violence. The field of school discipline has been researched extensively in the past years, mostly due to an increase in schools’ violence levels and decrease in teachers’ authority over pupils. Study of philosophical, psychological and pedagogical approaches to implementing discipline in school brings up a number of main attitudes for this significant field in a school.

Există abordări teoretice de bază care încearcă să explice comportamentul pervertit şi, prin aceasta, fenomenul violenţei. Ca disciplină şcolară, acest fenomen a fost pe larg cercetat în ultimii ani, mai ales din cauza creşterii gradului de violenţă şi diminuării autorităţii profesorilor, respectiv, a influenţei a lor asupra elevilor. Studiul abordărilor filosofice, psihologice şi pedagogice ce ţin de implementarea disciplinei în şcoală generează atitudini principiale faţă de acest fenomen ce a luat amploare în mediul şcolar.

Cuvinte-cheie
violence, aggression, behavior, school,

climate.