Achieving optimal school climate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1610 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-21 10:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.614.5:373.018.2 (1)
Psihologie socială (960)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005)
SM ISO690:2012
SHIHADI, Nizar. Achieving optimal school climate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 108-111. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Achieving optimal school climate
CZU: 316.614.5:373.018.2

Pag. 108-111

Shihadi Nizar
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 4 august 2015


Rezumat

Development of optimal school climate is the basis of educational, social and moral work in school. Optimal educational climate in a school is a condition for learning and development of all those attending the educational establishment (pupils, teachers and parents). The school is responsible for the personal, cognitive, emotional, social and moral development of pupils. The educational team has the ability and commitment to promote an educational climate. Improvement of study achievements of pupils is related, as well as conditional, to optimal climate. "A climate in an educational establishment is a key factor that affects the creation of environment which develops personal security and sense of affiliation, value and mutual respect" [12].

Formarea unei atmosfere optimale în şcoala medie este baza lucrului educaţional, social şi moral în şcoală. Atmosfera educaţională în şcoală este o condiţie pentru instruirea şi dezvoltarea tuturor celor înrolaţi în instituţia educaţională (elevi, profesori şi părinţi). Şcoala poartă răspundere de condiţiile favorabile în dezvoltarea personală, cognitivă, emoţională, socială şi morală a elevilor. Echipa de profesori are abilitatea şi angajamentul de a promova condiţii educaţionale favorabile. Îmbunătăţirea realizărilor elevilor la învăţătură este legată şi condiţionată de climatul optim. „Atmosfera în instituţia educaţională este factorul-cheie care afectează crearea unui mediu ce dezvoltă securitatea personală şi sentimentul de afiliere, valoarea şi respectul reciproc" [12]

Cuvinte-cheie
School Climate, education, violence, respect, social values,

climate contributes, personal security.