Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
72 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 14:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organizarea instruirii (560) |
SM ISO690:2012 HERGHELEGIU, Rodica. Proiectul educațional – metodă eficientă în realizarea demersului didactic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 104-107. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719490 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719490 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 104-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul elucidează aspecte ce țin de câteva repere teoretice cu privire la metoda proiectului educațional, care poate fi folosită cu succes la toate disciplinele. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestei metode la clasă se va asigura principiul interdisciplinarității, deoarece pentru realizarea proiectului elevii aplică competențele formate în cadrul mai multor discipline. Învățarea prin proiecte reprezintă un mod mai cuprinzător de organizare a activității de studiu, care vine să răspundă expectanțelor unei educații pragmatice, desfășurată în cheia angajării și independenței în gândire. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, evaluare, reciclare, produse, metodă, învăţare, competențe, project, assessment, recycling, products, Method, learning, skills |
||||||
|