Proiectul educațional – metodă eficientă în realizarea demersului didactic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
72 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 14:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (507)
Organizarea instruirii (560)
SM ISO690:2012
HERGHELEGIU, Rodica. Proiectul educațional – metodă eficientă în realizarea demersului didactic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 104-107. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719490
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455

Proiectul educațional – metodă eficientă în realizarea demersului didactic

The Educational Project as an Efficient Didactic Method

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719490
CZU: 37.091

Pag. 104-107

Herghelegiu Rodica
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2024


Rezumat

Articolul elucidează aspecte ce țin de câteva repere teoretice cu privire la metoda proiectului educațional, care poate fi folosită cu succes la toate disciplinele. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestei metode la clasă se va asigura principiul interdisciplinarității, deoarece pentru realizarea proiectului elevii aplică competențele formate în cadrul mai multor discipline. Învățarea prin proiecte reprezintă un mod mai cuprinzător de organizare a activității de studiu, care vine să răspundă expectanțelor unei educații pragmatice, desfășurată în cheia angajării și independenței în gândire.

The article elucidates aspects related to certain theoretical benchmarks regarding the educational project method, which may be used successfully in all disciplines, regardless of the object of study. Moreover, by using this method in the classroom the principle of interdisciplinarity will be ensured, since in order to achieve it the students employ skills developed in several disciplines. Opposite to verbal instruction, learning through projects represents a more comprehensive way of organizing the educational process, through which the requirements of a pragmatic education may be satisfied, in the spirit of action and independence in thinking.

Cuvinte-cheie
proiect, evaluare, reciclare, produse, metodă, învăţare, competențe,

project, assessment, recycling, products, Method, learning, skills