Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
51 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-25 08:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811.111 (8) |
Organizarea instruirii (560) |
Limba engleză (699) |
SM ISO690:2012 PÎSLARU, Natalia. Necesitatea stimulării interesului cognitiv al elevilor la lecțiile de limbă engleză. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 56-61. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719426 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719426 | ||||||
CZU: 37.091:811.111 | ||||||
Pag. 56-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate unele repere metodologice privind stimularea interesului cognitiv al elevilor la lecțiile de limbă engleză. Din practica și experiența didactică proprie, am constatat că procesul de asimilare activă, temeinică a cunoștințelor la lecțiile de limbă engleză de către elevii din ciclul gimnazial Natalia PÎSLARU gr. did. II, Liceul Teoretic Petru Rareș din Chișinău este dependentă de nivelul interesului lor cognitiv, de curiozitatea epistemică și de modul de organizare a mediului în care are loc receptarea și procesarea informațiilor, în conformitate cu scopul propus și obiectivele operaționale ale lecției. Experiențele cognitive care prezintă interes pentru elevi determină nevoia de a trăi noi experiențe. Astfel, este elucidată necesitatea stimulării interesului cognitiv al elevilor la lecțiile de limbă engleză prin prezentarea modelului cognitiv ERR, a unor strategii și metode didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie stimulare, interes cognitiv, strategii cognitive, modele cognitive, metode și tehnici de predare, stimulation, cognitive interest, cognitive strategies, cognitive models, teaching methods and techniques |
||||||
|