Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
71 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 22:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:159.9 (14) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2126) |
Psihologie (3511) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC (DABIJA), Laura. Managerierea situaţiilor conflictuale la nivelul clasei de elevi din învăţământul primar. In: Univers Pedagogic, 2024, nr. 1(81), pp. 108-111. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(81) / 2024 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.14 | ||||||
CZU: 373.3:159.9 | ||||||
Pag. 108-111 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se prezintă managerierea şi gestionarea situaţiilor conflictuale ce constituie unele dintre cele mai grele teste de abilitate şi deontologie profesională, dat fiind că o situaţie conflictuală are implicaţii atât asupra canalelor de comunicare, cât şi asupra mediului în care evoluează elevii. Problematica managementului educațional are o semnificație deosebită în contextul societății moderne constituită dintr-un ansamblu de organizaţii care reglementează sau facilitează aproape toate aspectele existenţei umane. În acest context, este tot mai larg acceptată ideea că școala trebuie analizată ca un tip complex de organizație, un sistem cu un set de obiective proprii, cu o anume distribuire a puterii și autorității, cu funcții și responsabilități specifice, format din părţi integrate necesare care-i permit să funcționeze în încercarea de a-și îndeplini obiectivele. |
||||||
Cuvinte-cheie management, conflict, comunicare, abilităţi, activităţi, atitudini pozitive, management, conflict, communication, skills, activities, positive attitudes |
||||||
|