Coerența și sinergia competențelor curriculei extrașcolare în dezvoltarea multelaterală a personalității
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
107 0
SM ISO690:2012
GORBATIUC, Veronica. Coerența și sinergia competențelor curriculei extrașcolare în dezvoltarea multelaterală a personalității. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 170-173. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe
Ediţia 2, 2024
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe"
2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023

Coerența și sinergia competențelor curriculei extrașcolare în dezvoltarea multelaterală a personalității

The coherence and synergy of the competences of the extra-school curriculum in the multilateral development of the personality


Pag. 170-173

Gorbatiuc Veronica
 
Casa de creaţie a copiilor, mun. Edineț
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Coerența și sinergia competențelor specifice învățămîntului nonformal, prin întreaga lor complexitate, ca acțiune și ca produs final, are un cetățean cu un sistem integrat de cunoștințe, cu abilități, valori și atitudini dobândite și dezvoltate prin învă-țare în diverse contexte și situații. Răspunzând intereselor, predispozițiilor proprii în alegerea adecvată a profilului și activităților specifice, învățămîntul extrașcolar oferă o claritate asupra gradului de manifestare a competențelor, prin prisma relevanței aces-tora pentru viață, precum și asigură un nivel mai înalt de implimentare a competenței ca achiziție comportamentală.

The coherence and synergy of the skills specific to non-formal educa-tion, through all their complexity, as an action and as a final product, has a citizen with an integrated system of knowledge, with skills, values and attitudes acquired and devel-oped through learning in various contexts and situations. Responding to one's own in-terests, predispositions in the appropriate choice of profile and specific activities, extra-curricular education provides clarity on the degree of manifestation of competences, through the prism of their relevance for life, as well as ensures a higher level of imple-mentation of the competence as a behavioral acquisition.

Cuvinte-cheie
învățământ extrașcolar, curricula, competenţă, coerenţă, siner-gie, strategie europeană,

extracurricular education, curriculum, competence, coherence, syn-ergy, European strategies