Articolul precedent |
Articolul urmator |
107 0 |
SM ISO690:2012 GORBATIUC, Veronica. Coerența și sinergia competențelor curriculei extrașcolare în dezvoltarea multelaterală a personalității. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 170-173. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe Ediţia 2, 2024 |
||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe" 2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 170-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Coerența și sinergia competențelor specifice învățămîntului nonformal, prin întreaga lor complexitate, ca acțiune și ca produs final, are un cetățean cu un sistem integrat de cunoștințe, cu abilități, valori și atitudini dobândite și dezvoltate prin învă-țare în diverse contexte și situații. Răspunzând intereselor, predispozițiilor proprii în alegerea adecvată a profilului și activităților specifice, învățămîntul extrașcolar oferă o claritate asupra gradului de manifestare a competențelor, prin prisma relevanței aces-tora pentru viață, precum și asigură un nivel mai înalt de implimentare a competenței ca achiziție comportamentală. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ extrașcolar, curricula, competenţă, coerenţă, siner-gie, strategie europeană, extracurricular education, curriculum, competence, coherence, syn-ergy, European strategies |
||||||
|