Articolul precedent |
Articolul urmator |
252 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 22:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.73 (16) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3983) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana. Formarea orientărilor valorice prin abordarea inovativă a educației și cercetării. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 20-25. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.73 | ||||||
Pag. 20-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea reflectă conținuturi importante obținute în cadrul cercetării realizate pentru identificarea metodologiei de formare a valorilor și orientărilor valorice în diverse contexte educaționale. Studiul axat pe analiza detaliată a teoriilor și modelelor existente în spectrul științific, a constituit baza pentru desfășurarea unei cercetări științifice cu referire la valori, orientări valorice prin componența lor structurală. În conținutul articolului sunt descrise diverse modalități de aplicații inovative efectuate în context educațional și de cercetare a produselor și rezultatelor, eficiente pentru formarea orientărilor valorice, realizării noilor cercetări și relevă necesitatea și avantajele realizării transferului tehnologic. O atenție deosebită este acordată argumentării și descrierii necesității realizării învățării prin cercetare cu racordarea la noi tendințe științifice eficiente pentru formarea competențelor de cercetare și profesionale la tineri și viitori specialiști. |
||||||
Cuvinte-cheie valori, orientări valorice, inovaţie, formare, educaţie, cercetare., values, value orientations, innovation, formation, education, research. |
||||||
|