Articolul precedent |
Articolul urmator |
360 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 19:10 |
SM ISO690:2012 FRUNZĂ, Elena. Educaţia stem – o nouă abordare în societatea cunoaşterii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 164-175. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 164-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol ştiinţific propune regândirea sistemului educaţional ţinând cont de o nouă abordare: STEM (Science Technology Engineering and Mathematics). Integrarea STEM în noul sistem educaţional se va baza pe: îmbunătăţire curriculă şi introducerea de noi tehnologii, tehnici şi metode de predare, învăţare, evaluare etc. Obiectivul principal va fi creşterea şi îmbunătăţirea substanţială a inovării şi creativităţii în societatea cunoaşterii. În finalul articolui sunt prezentate câteva abordări punctuale ale implementării educaţiei STEM în România, dar şi abordări despre conceptul de educaţie STEM în Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie sistem educaţional, STEM (Science Technology Engineering and Mathematics), societatea cunoaşterii, inovare, creativitate, educational system, STEM (Science Technology Engineering and Mathematics), the Knowledge Society, innovation, creativity |
||||||
|