Educaţia stem – o nouă abordare în societatea cunoaşterii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
353 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 19:10
SM ISO690:2012
FRUNZĂ, Elena. Educaţia stem – o nouă abordare în societatea cunoaşterii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 164-175. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Educaţia stem – o nouă abordare în societatea cunoaşterii


Pag. 164-175

Frunză Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2022


Rezumat

Acest articol ştiinţific propune regândirea sistemului educaţional ţinând cont de o nouă abordare: STEM (Science Technology Engineering and Mathematics). Integrarea STEM în noul sistem educaţional se va baza pe: îmbunătăţire curriculă şi introducerea de noi tehnologii, tehnici şi metode de predare, învăţare, evaluare etc. Obiectivul principal va fi creşterea şi îmbunătăţirea substanţială a inovării şi creativităţii în societatea cunoaşterii. În finalul articolui sunt prezentate câteva abordări punctuale ale implementării educaţiei STEM în România, dar şi abordări despre conceptul de educaţie STEM în Republica Moldova.

This scientific article proposes to rethink the current educational system considering a new approach: STEM (Science Technology Engineering and Mathematics). Integration of STEM in the new educational system will be based on: improve curricula and introducing new technologies, techniques and methods relating to the processes of learning, teaching and assessment. The main objective will be to increase innovation and creativity in the knowledge society. At the end of the article there are presented some punctual approaches to the implementation of STEM education in Romania, but also approaches to the concept of STEM education in the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
sistem educaţional, STEM (Science Technology Engineering and Mathematics), societatea cunoaşterii, inovare, creativitate,

educational system, STEM (Science Technology Engineering and Mathematics), the Knowledge Society, innovation, creativity