Articolul precedent |
Articolul urmator |
361 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 19:10 |
SM ISO690:2012 FRUNZĂ, Elena. Educaţia stem – o nouă abordare în societatea cunoaşterii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 164-175. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 164-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol ştiinţific propune regândirea sistemului educaţional ţinând cont de o nouă abordare: STEM (Science Technology Engineering and Mathematics). Integrarea STEM în noul sistem educaţional se va baza pe: îmbunătăţire curriculă şi introducerea de noi tehnologii, tehnici şi metode de predare, învăţare, evaluare etc. Obiectivul principal va fi creşterea şi îmbunătăţirea substanţială a inovării şi creativităţii în societatea cunoaşterii. În finalul articolui sunt prezentate câteva abordări punctuale ale implementării educaţiei STEM în România, dar şi abordări despre conceptul de educaţie STEM în Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie sistem educaţional, STEM (Science Technology Engineering and Mathematics), societatea cunoaşterii, inovare, creativitate, educational system, STEM (Science Technology Engineering and Mathematics), the Knowledge Society, innovation, creativity |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Frunză, E.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Educaţia stem – o nouă abordare în societatea cunoaşterii</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-393-5</relatedIdentifier> <subjects> <subject>sistem educaţional</subject> <subject>STEM (Science Technology Engineering and Mathematics)</subject> <subject>societatea cunoaşterii</subject> <subject>inovare</subject> <subject>creativitate</subject> <subject>educational system</subject> <subject>STEM (Science Technology Engineering and Mathematics)</subject> <subject>the Knowledge Society</subject> <subject>innovation</subject> <subject>creativity</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Acest articol ştiinţific propune regândirea sistemului educaţional ţinând cont de o nouă abordare: STEM (Science Technology Engineering and Mathematics). Integrarea STEM în noul sistem educaţional se va baza pe: îmbunătăţire curriculă şi introducerea de noi tehnologii, tehnici şi metode de predare, învăţare, evaluare etc. Obiectivul principal va fi creşterea şi îmbunătăţirea substanţială a inovării şi creativităţii în societatea cunoaşterii. În finalul articolui sunt prezentate câteva abordări punctuale ale implementării educaţiei STEM în România, dar şi abordări despre conceptul de educaţie STEM în Republica Moldova.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This scientific article proposes to rethink the current educational system considering a new approach: STEM (Science Technology Engineering and Mathematics). Integration of STEM in the new educational system will be based on: improve curricula and introducing new technologies, techniques and methods relating to the processes of learning, teaching and assessment. The main objective will be to increase innovation and creativity in the knowledge society. At the end of the article there are presented some punctual approaches to the implementation of STEM education in Romania, but also approaches to the concept of STEM education in the Republic of Moldova.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>