Emoția, empatia și învățarea
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
351 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-06 14:40
SM ISO690:2012
FLOREA, Mihaela. Emoția, empatia și învățarea. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 154-163. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Emoția, empatia și învățarea

Emotion, empathy and the learning process


Pag. 154-163

Florea Mihaela12
 
1 Colegiul Economic "Ion Ghica", Bacau,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2022


Rezumat

Interacțiunea și comunicarea eficientă în sala de clasă este un deziderat greu de realizat, dat fiind că grupul social format din elevi și profesor are o anumită personalitate și membrii își asumă roluri diverse, uneori intrând în competiție unii cu alții. Competențele de comunicare deținute de profesor și abilitățile sale pedagogice sunt esențiale. În acest articol sunt cuprinse câteva elemente ce pot ajuta profesorul să creeze legături de bună calitate cu elevii săi, care pot ajuta la construirea unei atmosfere constructive și benefice pentru desfășurarea cu succes a procesului instructiv-educativ.

Efficient interaction and communicaton in the classroom it is an objectif difficult to achieve, because the social group composed by students and teacher have a particular personality and thye members are assuming different rolls, sometimes competing one with another. Communications skills and pedagogical abilities are essential for a teacher. In this article are included few elements that can help teacher to create good relations with pupils and can help to build a beneficial and constructive atmosphere for a succesfull learning process.

Cuvinte-cheie
empatie, educaţie, învăţare, comunicare eficientă, comunicare didactică, Emotivitate, motivaţie, optim motivațional,

empathy, education, learning, efficient communication, didactic communication, emotiveness, motivation, optimally motivational