Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-06 14:40 |
![]() FLOREA, Mihaela. Emoția, empatia și învățarea. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 154-163. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 154-163 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Interacțiunea și comunicarea eficientă în sala de clasă este un deziderat greu de realizat, dat fiind că grupul social format din elevi și profesor are o anumită personalitate și membrii își asumă roluri diverse, uneori intrând în competiție unii cu alții. Competențele de comunicare deținute de profesor și abilitățile sale pedagogice sunt esențiale. În acest articol sunt cuprinse câteva elemente ce pot ajuta profesorul să creeze legături de bună calitate cu elevii săi, care pot ajuta la construirea unei atmosfere constructive și benefice pentru desfășurarea cu succes a procesului instructiv-educativ. |
||||||
Cuvinte-cheie empatie, educaţie, învăţare, comunicare eficientă, comunicare didactică, Emotivitate, motivaţie, optim motivațional, empathy, education, learning, efficient communication, didactic communication, emotiveness, motivation, optimally motivational |
||||||
|