Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
351 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 22:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811 (240) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Limbi (3300) |
SM ISO690:2012 BRANIŞTE, Ludmila. Activități didactice extracurriculare în procesul de predareînvățare- evaluare a limbii române ca limbă străină (RLS). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 75-86. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.75-86 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.75-86 | ||||||
CZU: 37.016:811 | ||||||
Pag. 75-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Provocările actuale pe care ni le adresează spațiul european ne invită pe noi, profesorii de limbi străine, să le facilităm studenților străini deprinderea unei autonomii transferabile în diverse contexte sociale, culturale, profesionale. Activitățile didactice extracurriculare reprezintă un important instrument pentru învățarea limbii române ca limbă străină. Pentru optimizarea însușirii practice a limbii și a abilităților de comunicare, considerăm că este necesară expunerea directă a grupului la mediul din afara sălii de clasă, în activități care să implice utilizarea limbii în contexte sociale și culturale. |
||||||
Cuvinte-cheie extracurricular, limbă străină, învăţare, extracurricular, foreign language, learning |
||||||
|