Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
329 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 22:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2:37.032.5+371.314.6:001 (1) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1390) |
Educație (14312) |
SM ISO690:2012 LOZINSCHI, Iulia, COROPCEANU, Eduard. Impactul abordării inter- și transdisciplinare a conținuturilor la biologie și chimie asupra formării competenței antreprenoriale și spiritului de inițiativă la elevi. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 7-21. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.7-21 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.7-21 | |||||||
CZU: 001.2:37.032.5+371.314.6:001 | |||||||
Pag. 7-21 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol ne propunem să oferim perspective asupra strategiilor de învățare, care au fost activate pentru formarea și dezvoltarea eficientă a competențelor antreprenoriale și spiritului de inițiativă la elevi, în cadrul procesului educațional la biologie și chimie, prin prisma transdisciplinară. De asemenea, prezentăm elemente de originalitate sub două aspecte: propunem un set de caracteristici ale competenței antreprenoriale și spiritului de inițiativă la elevi și susținem că formarea și dezvoltarea competenței antreprenoriale și spiritului de inițiativă este un proces evolutiv, care combină exploatarea dinamică a cunoștințelor prin învățarea inter- și transdisciplinară. |
|||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, competență antreprenorială, spirit de inițiativă, proiect de cercetare, interdisciplinary, transdisciplinarity, entrepreneurial skills and the sense of initiative, research projects |
|||||||
|