Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 22:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811 (240) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Limbi (3301) |
![]() BRANIŞTE, Ludmila. Activități didactice extracurriculare în procesul de predareînvățare- evaluare a limbii române ca limbă străină (RLS). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 75-86. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.75-86 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.75-86 | ||||||
CZU: 37.016:811 | ||||||
Pag. 75-86 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Provocările actuale pe care ni le adresează spațiul european ne invită pe noi, profesorii de limbi străine, să le facilităm studenților străini deprinderea unei autonomii transferabile în diverse contexte sociale, culturale, profesionale. Activitățile didactice extracurriculare reprezintă un important instrument pentru învățarea limbii române ca limbă străină. Pentru optimizarea însușirii practice a limbii și a abilităților de comunicare, considerăm că este necesară expunerea directă a grupului la mediul din afara sălii de clasă, în activități care să implice utilizarea limbii în contexte sociale și culturale. |
||||||
Cuvinte-cheie extracurricular, limbă străină, învăţare, extracurricular, foreign language, learning |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.36120/2587-3636.v28i2.75-86</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Branişte, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Activități didactice extracurriculare în procesul de predareînvățare- evaluare a limbii române ca limbă străină (RLS)</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>extracurricular</subject> <subject>limbă străină</subject> <subject>învăţare</subject> <subject>extracurricular</subject> <subject>foreign language</subject> <subject>learning</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:811</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022-09-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Provocările actuale pe care ni le adresează spațiul european ne invită pe noi, profesorii de limbi străine, să le facilităm studenților străini deprinderea unei autonomii transferabile în diverse contexte sociale, culturale, profesionale. Activitățile didactice extracurriculare reprezintă un important instrument pentru învățarea limbii române ca limbă străină. Pentru optimizarea însușirii practice a limbii și a abilităților de comunicare, considerăm că este necesară expunerea directă a grupului la mediul din afara sălii de clasă, în activități care să implice utilizarea limbii în contexte sociale și culturale.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The current challenges that the European space addresses to us invite us, the language teachers, to facilitate to the foreign students the learning of a transferable autonomy in various social, cultural, professional contexts. Extracurricular teaching activities are an important tool for learning Romanian as a foreign language. In order to optimize the practical acquisition of language and communication skills, we consider it necessary to directly expose the group to the environment outside the classroom, in activities that involve the use of language in social and cultural contexts.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>