Work-based learning modalities within the module "quality of life assurance" in the discipline "personal development" in primary classes
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
356 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 18:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.4.04:37.03 (1)
Educație (14391)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana, PUIU, Angela. Modalități de învățare bazată pe sarcini de lucru în cadrul modulului „asigurarea calității vieții” la disciplina „dezvoltarea personală” în clasele primare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 245-260. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Work-based learning modalities within the module "quality of life assurance" in the discipline "personal development" in primary classes

Modalități de învățare bazată pe sarcini de lucru în cadrul modulului „asigurarea calității vieții” la disciplina „dezvoltarea personală” în clasele primare

CZU: 372.4.04:37.03

Pag. 245-260

Saranciuc-Gordea Liliana, Puiu Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

This article elucidates some theoretical, methodological and applied aspects in order to capitalize on learning based on work tasks within the module "Quality Assurance of Life" in the discipline "Personal Development" in primary classes.

Articolul dat elucidează unele aspecte teoretice, metodologice și aplicative în vederea valorificării învățării bazate pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Asigurarea calității vieții” la disciplina „Dezvoltarea personală” în clasele primare.

Cuvinte-cheie
integrity, education against corruption, education to promote integrity, sustainability, sustainable development, education for sustainable development, quality education, student-centered education, constructivist learning, student-centered learning methodology, task-based learning,

integritate, educație împotriva corupției, educație pentru promovarea integrității, durabilitate, dezvoltare durabilă, educație pentru dezvoltarea durabilă, educaţie de calitate, educație axată pe elev, învățare constructivistă, metodologia învățării centrate pe elev, învățare bazată pe sarcini de lucru