Förderung und entwicklung interkultureller kompetenz in der hochschule
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
427 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-20 23:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.78.013.43 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
CHIRA, Oxana. Förderung und entwicklung interkultureller kompetenz in der hochschule . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 364-371. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Förderung und entwicklung interkultureller kompetenz in der hochschule

Promotion and development of intercultural competence in higher education

CZU: 378.78.013.43

Pag. 364-371

Chira Oxana
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

Education for sustainability is one of the great future tasks for mankind. Yet it can only succeed if it takes into account the cultural diversity that persists among the different societies of the world. If we fail to adapt the general goals to regional and local conditions and needs, education for sustainability cannot be successfully implemented. Preserving cultural identity’ and ‘achieving social integration’ are among the few universally accepted objectives of educational policy. Therefore, we recommend to always consider each person’s individuality in intercultural situations, to suspend judgment and to find out more about possible reasons for behavior before acting.

Educaţia pentru durabilitate este una dintre marile sarcini viitoare pentru omenire. Totuşi, nu poate avea succes decât dacă ia în considerare diversitatea culturală care persistă între diferitele societăşi ale lumii. Dacă nu reuşim să adaptăm obiectivele generale la condiţiile şi nevoile regionale şi locale, educaţia pentru durabilitate nu poate fi implementată cu succes. Conservarea identităţii culturale ”şi„ realizarea integrării sociale ”sunt printre puţinele obiective universal acceptate ale politicii educaţionale. Prin urmare, vă recomandăm să lua şi întotdeauna în considerare individualitatea fiecărei persoane în situaţii interculturale, să suspenda şi judecata şi să aflaţi mai multe despre posibilele motive de comportament înainte de a acţiona.

Cuvinte-cheie
education, the cultural diversity, societies, intercultural education, migration, culture, intercultural competence,

educaţie, diversitatea culturală, societăşi, educaţie interculturală, migraţie, cultură, competenţă interculturală