Articolul precedent |
Articolul urmator |
359 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 12:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:514+373.5 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Geometrie (103) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CALMUŢCHI, Laurenţiu, PÎRGARI, Rovim. Abordări ale conceptului educațional STEM/STEAM în predarea geometriei gimnaziale. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 294-300. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:514+373.5 | ||||||
Pag. 294-300 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În condițiile când reforma sistemului educațional a devenit un proces continuu și dinamic apare necesitatea dezvoltării unei noi paradigme educaționale capabile de a contribui la formarea competenței de a utiliza rațional și efectiv abilitățile acumulate. În articol sunt abordate aspectele teoretico-practice privitor la organizarea și realizarea unui proiect STEAM în predarea geometriei gimnaziale. |
||||||
Cuvinte-cheie concept educațional STEM/STEAM, integrare educaţională, proiecte de cercetare, prezentare, evaluarea proiectului, ateliere, STEM/STEAM educational concept, educational integration, research projects, presentation, project evaluation, workshops |
||||||
|