Implementarea conținuturilor practice aplicative în formarea competenței matematice la etapa gimnazială
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
322 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-04 12:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851(076.3) (1)
Educație (14076)
SM ISO690:2012
CALMUŢCHI, Laurenţiu, CHIPERI, Rebeca. Implementarea conținuturilor practice aplicative în formarea competenței matematice la etapa gimnazială. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 287-293. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Implementarea conținuturilor practice aplicative în formarea competenței matematice la etapa gimnazială

CZU: 372.851(076.3)

Pag. 287-293

Calmuţchi Laurenţiu, Chiperi Rebeca
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

Una din cele mai actuale probleme ale instruirii preuniversitare rămâne a fi eficientizarea orientărilor cu caracter practic aplicativ a tuturor disciplinelor școlare și în particular a geometriei. În articol se prezintă rolul rezolvării problemelor practic aplicative în formarea competenței matematice la geometrie.

One of the most current problems of pre-university training remains to be the streamlining of practical applied guidelines for all school subjects and especially geometry. The article presents the role of solving practical applicative problems in the formation of mathematical competence in geometry.

Cuvinte-cheie
competență matematică, probleme aplicative, rezolvarea problemelor, unităţi de conţinut, unităţi de competenţe, figuri și corpuri geometrice,

mathematical competence, applicative problems, problem solving, content units, skills units, figures and bodies