Articolul precedent |
Articolul urmator |
513 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-16 12:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.11 (86) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi germanice (817) |
SM ISO690:2012 HROMOVA , Anastasia, PAVLOVA, Ecaterina. Individual work – extensive reading outside the classroom. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 225-232. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.11 | ||||||
Pag. 225-232 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O competență comunicativă înaltă în limba engleză nu poate fi dezvoltată doar în timpul lecțiilor. La mijlocul secolului al XX-lea, lingviștii moderni au definit mai multe teorii despre modul în care se învață o limbă străină (și, prin urmare, despre cum ar trebui predată). Lingviști, precum Stephen Krashen și Noam Chomsky, au dominat domeniul lingvistic prin Teoria Achiziției Limbii. In mare parte teoria admite faptul că elevul asimilează limba străină mai bine atunci când se confruntă cu situații communicative reale. Autonomia elevului a fost un domeniu major de interes în predarea limbilor străine de aproximativ 30 de ani. Aceasta îmbunătățește calitatea învățării limbilor străine, promovează principiile societăților democratice și pregătește elevii pentru învățarea pe tot parcursul vieții. Acesta este un drept al omului și le permite receptorilor să folosească cât mai bine oportunitățile de învățare în și în afara clasei. Scopul proiectului desfășurat în instituția noastră este de a dezvolta competențele de citire ale elevilor și în același timp de a le îmbunătăți autonomia în procesul de învățare a limbii engleze. Citirea extensivă a fost selectată ca metodă de îmbunătățire a vocabularului, gramaticii și abilităților de vorbire ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă comunicativă, citire extensivă, vocabular, gramatică, vorbire, abilităţi, autonomia elevului, communicative competence, extensive reading, vocabulary, grammar, speaking, skills, learner`s autonomy |
||||||
|