Dezvoltarea competențelor specifice la disciplina limba germană în baza lecturii pentru acasă (tipuri de lectură)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
377 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-03 14:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
:37.016:811.11+028 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Limbi germanice (814)
Biblioteconomie (689)
SM ISO690:2012
GÎRLEA, Olesea. Dezvoltarea competențelor specifice la disciplina limba germană în baza lecturii pentru acasă (tipuri de lectură). In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 218-224. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Dezvoltarea competențelor specifice la disciplina limba germană în baza lecturii pentru acasă (tipuri de lectură)

CZU: :37.016:811.11+028

Pag. 218-224

Gîrlea Olesea
 
Liceul Teoretic „Mircea Eliade“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

Articolul respectiv abordează problema eficientizării lecturii și a tipurilor de lectură, a conexiunii dintre textul scris și platformele educaționale, propune exerciții de lucru cu textul și materiale adiționale la disciplina limba germană. Autoarea inserează poze cu activități din cadrul lecțiilor și face trimitere la cartea Ein Hundeleben (nivelul A1), propusă spre lectură elevilor clasei a VII-a. În acord cu unitățile de competențe curriculare, autoarea își propune un demers de diversificare a procesului de lectură și de stimulare a elevilor spre o citire analitică.

This article addresses the issue of reading efficiency and reading types, the connection between the written text and the educational platforms, proposes exercises with text and additional materials to the German language discipline. The author inserts pictures of activities from the lessons and refers to the book Ein Hundeleben (level A1), proposed for reading to 7th grade pupils. In accordance with the units of curricular competence, the author aims to diversify the reading process and to stimulate students to an analytical reading.

Cuvinte-cheie
enunțuri cheie, tipuri de lectură, interpretare, curriculum, algoritm,

key phrases, types of reading, interpretation, curriculum, algorithm