Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-17 20:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136:366.632+372.8811.111 (1) |
Educație (14334) |
Consumerism (156) |
SM ISO690:2012 IVANUTA, Natalia. The internet and learner’s autonomy in second language learning. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 233-239. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.136:366.632+372.8811.111 | ||||||
Pag. 233-239 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Unul dintre obiectivele principale ale predării limbii engleze studenților școlilor profesionale este dezvoltarea competenței de comunicare în limba engleză. Elevii ar trebui să posede abilități bune de ascultare și vorbire pentru a se putea integra în comunitatea globală și a dezvolta o carieră de succes. S-a constatat faptul că activitățile individuale desfășurate în afara lecțiilor de limbă engleză sunt nespus de utile în dezvoltarea competențelor de comunicare și în același timp contribuie la formarea autonomiei elevului. Cercetarea relevă avantajele dezvoltării autonomiei elevilor și a factorilor precum motivația și tehnologii digitale văzute că elemente formative in formarea competenței de comunicare în limba engleză la elevi. Considerăm că activitățile sistematice, individuale realizate acasă și în același timp monitorizate de profesor vor contribui la sporirea abilităților de ascultare, citire și scriere ale elevilor și, în același timp, vor dezvolta autonomia acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie educație globală, limbă străină, competenţă de comunicare, autonomia elevului, global education, foreign language, communicative competence, student autonomy |
||||||
|