Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 20:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064.1:37.018.262 (1) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 ANDRONACHE, Roxana Nicoleta. Consolidarea cooperării școală-familie – condiție esențială a unei educații moderne și durabile. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 12-17. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.064.1:37.018.262 | ||||||
Pag. 12-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Colaborarea dintre şcoală şi familie presupune nu numai o informare reciprocă cu privire la tot ceea ce ţine de orientarea copilului ci şi pregătireapărinţilor pentru toate problemele ce le comportă această acţiune. În ceea ce priveşte relaţia şcoala-familie se impun deschideri oferite părinţilor privind aspectele şcolare, psihopedagogice, pe lângă aspectele medicale, juridice. Factorul hotărâtor pentru succesul şcolar este colaborarea directă și activă în cadrul ecuației şcoală - familie. Efectul colaborării cu părinţii asigură reușita scopului educaţional. Pornind de la necesitatea cunoaşterii sociopsihopedagogice a adolescentului, şcoala stabilește colaborarea cu familia sub diverse forme. Urmărind formele comune, distincte şi diferenţiate pe care viaţa de elev o prezintă, părinţii pot completa, susține şi dezvolta personalitatea viitorului adult cu o singură condiţie – colaborarea cu şcoala. |
||||||
Cuvinte-cheie educatie moderna, cooperare, educație parentală, şcoală, familie, Modern education, Cooperation, parental education, school, family |
||||||
|