Abordări științifice ale identității personale a elevilor claselor primare din perspectiva pregătirii pentru activitatea de cercetare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
332 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 22:15
SM ISO690:2012
MORĂRAȘU, Laura-Monica. Abordări științifice ale identității personale a elevilor claselor primare din perspectiva pregătirii pentru activitatea de cercetare. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 57-66. ISBN 978-9975-76-350-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.5, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Abordări științifice ale identității personale a elevilor claselor primare din perspectiva pregătirii pentru activitatea de cercetare


Pag. 57-66

Morărașu Laura-Monica12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Gimnazială ”Miron Costin” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Rezumat

The text covers the concept of personal identity for students in primary education, from the perspective of research, synthesizing a multitude of definitions given for the ego, formulated by various researchers. Identity represents the core of the personality being closely related to self-awareness, self-concept, self-image, as well as the answer to the question: Who am I? The purpose of achieving the two activities described in the text (The history of first names, I, a page from a book) was to aim at self-knowledge and to promote positive self-image.

Cuvinte-cheie
identity, personal identity, personality, ego, self-concept, Self-awareness