Articolul precedent |
Articolul urmator |
335 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 12:57 |
SM ISO690:2012 BICULESCU, Florina-Teodora. Reprezentările cadrelor didactice din românia privind educația axiologică a elevilor din învățământul primar. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 5-16. ISBN 978-9975-76-350-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.5, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 5-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the results of the experimental research of teacher's perception regarding the axiological education of students in the perspective of forming the axiological frame of reference of students. The content develops ideas on the need for serious methodological concerns of teachers regarding the design of educational activities on the dimension of axiological education. |
||||||
Cuvinte-cheie axiology, values, value orientations, axiological education. |
||||||
|