Reglarea emoţională în procesul educaţional – premisă a echilibrului comportamental
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
567 84
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 16:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.015.3+159.942 (1)
Organizarea instruirii (533)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Reglarea emoţională în procesul educaţional – premisă a echilibrului comportamental. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 84-89. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Reglarea emoţională în procesul educaţional – premisă a echilibrului comportamental

CZU: 37.091.015.3+159.942

Pag. 84-89

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

In the article are presented ideas about emotion as a state, energy, reaction that is important for survival, communication, setting boundaries, decision making, unity. In this sense, emotional regulation is the reaction that can be redirected, controlled, and allows the person to function adaptively. Programs that approach social and emotional learning, as well as psychosocial intervention in emotional regulation and development will ensure the effectiveness of behavioral balance