Articolul precedent |
Articolul urmator |
567 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 16:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.015.3+159.942 (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Reglarea emoţională în procesul educaţional – premisă a echilibrului comportamental. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 84-89. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | |||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.091.015.3+159.942 | |||||||
Pag. 84-89 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
In the article are presented ideas about emotion as a state, energy, reaction that is important for survival, communication, setting boundaries, decision making, unity. In this sense, emotional regulation is the reaction that can be redirected, controlled, and allows the person to function adaptively. Programs that approach social and emotional learning, as well as psychosocial intervention in emotional regulation and development will ensure the effectiveness of behavioral balance |
|||||||
|