Articolul precedent |
Articolul urmator |
397 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 16:30 |
SM ISO690:2012 COTOS (PELEVANIUC), Ludmila. Valorile incluzive în acțiune – provocare pentru instituțiile preșcolare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 117-120. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 117-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the issue of inclusive values as a challenge for preschool institutions. The most important element of inclusion is that it implements inclusive values. Namely, dedication to certain values generates desire to overcome exclusion and to promote participation. Also included in the article are inclusive values: equality, participation, community, respect for diversity and sustainability. |
||||||
Cuvinte-cheie values, inclusive values, equality, participation, community, respect for diversity, sustainability |
||||||
|