Valorile incluzive în acțiune – provocare pentru instituțiile preșcolare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
397 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 16:30
SM ISO690:2012
COTOS (PELEVANIUC), Ludmila. Valorile incluzive în acțiune – provocare pentru instituțiile preșcolare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 117-120. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Valorile incluzive în acțiune – provocare pentru instituțiile preșcolare


Pag. 117-120

Cotos (Pelevaniuc) Ludmila
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 14 aprilie 2021


Rezumat

This article addresses the issue of inclusive values as a challenge for preschool institutions. The most important element of inclusion is that it implements inclusive values. Namely, dedication to certain values generates desire to overcome exclusion and to promote participation. Also included in the article are inclusive values: equality, participation, community, respect for diversity and sustainability.

Cuvinte-cheie
values, inclusive values, equality, participation, community, respect for diversity, sustainability