Rolul părinţilor în studierea unei limbi străine în preşcolaritate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
300 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-28 17:41
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria, STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Rolul părinţilor în studierea unei limbi străine în preşcolaritate. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 2, 15-16 mai 2017, Chișinău. Chișinău: 2017, Ediția 2, pp. 334-340. ISBN 978-9975-46-325-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane
Ediția 2, 2017
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane"
2, Chișinău, Moldova, 15-16 mai 2017

Rolul părinţilor în studierea unei limbi străine în preşcolaritate


Pag. 334-340

Hadîrcă Maria, Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2021


Rezumat

L'article met en évidence le rôle de la famille dans l'éducation des enfants, présente les résultats d'une enquête menée aux parents d'évaluer leur perception sur la nécessité de l'apprentissage des langues par leurs enfants dans l'éducation préscolaire.