Articolul precedent |
Articolul urmator |
253 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 17:15 |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Asigurarea dezvoltării și învățării copiilor prin prisma pedagogiei constuctiviste. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 2, 15-16 mai 2017, Chișinău. Chișinău: 2017, Ediția 2, pp. 326-334. ISBN 978-9975-46-325-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane Ediția 2, 2017 |
||||||
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane" 2, Chișinău, Moldova, 15-16 mai 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 326-334 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Article reflect key aspects of ensuring the development and learning of children approached through constructive pedagogy. The relevance of these issues is motivated by ideas, concepts, theories that highlight the importance of learning and development of children from birth to school entrance. Constructivist pedagogy approach facilitates the initiation and management of teachers to implement the curriculum in line with the standards of learning and development in early childhood education. |
||||||
|